Subject: Pöördumine (probleemid seoses MAA esitamisega)
From: "Charlotta Rebecca Zobel" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "'Marie Rosin | Inforegister'" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 14:09:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole manuses toodud pöördumisega.

Lugupidamisega

Charlotta Rebecca Zobel

Advokaat/Assistant attorney at law

+372 5500 487

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo Lepmets & Nõges

Meistri 12, 13517 Tallinn, Estonia

Käesolev elektronkiri ja selle manus(ed) on konfidentsiaalsed. Juhul kui
kiri on Teile saadetud või edastatud ekslikult ning Te ei ole kirja
tegelik adressaat, teavitage sellest kirja saatjat esimesel võimalusel
ning kustutage ekslikult saadetud kiri koos selle võimalike manustega.